Wednesday, January 27, 2010

salahkah aku??

kawan

lets tell me...

salahkah aku andai membiarkan kamu terus begitu?


atau salahkah aku andai menentang tindakan kamu itu?

haih.....

buntu nya dengan 2 pilihan yang aku sendiri tak tahu mana satu harus ku pilih....




membiarkan kamu begitu..seolah olah aku tidak penah pedulikan kamu

tapi menentang jalan yang hati kamu pilih...yang pada pandangan..pada tafsiran ku...kau gembira dan rela untuk terus hidup begitu...kadang2 buat aku rasa, aku tidak layak untuk halang kebebasan kamu memilih jalan hidup.


cuma..aku rasa jalan yang kamu pilih,bisa membuat hatimu remuk buat sekian kali nya lagi..


entahlah...

aku sayang kamu....

tapi kenapa aku tidak pernah bisa ada peluang untuk tahu apa sebenarnya yang kau cari dalam hidup...


hitam putih kehidupan itu..kita sendiri yang tentukan...

andai kau rasa, jalan ini tidak akan pernah meninggalkan noda2 hitam dalam hidupmu...terpulanglah..



p/s: maaf.andai kau rasa, aku tidak faham perasaanmu kerana engkau juga tidak pernah memberi aku peluang untuk itu.

1 comment:

  1. dek, kekadang kita susah nak fahamkan orang len malah kita sendiri pun susah nak fahamkan diri kita sendri ttg sesuatu perkara!

    mgkin mas leh bgi nasihat, keptsan di tangan kawan tu! terpulang kepada dia!

    ReplyDelete