Sunday, April 11, 2010

s.e.p.i


SEPI...

ramai plak yang menegur bila sepi jadi status kat ym..

eh dak sepi..

dah nape sepi plak nie?


hohohoho....itu hanya rasa yang aku rasa bile tinggal sowang2 dalam bilik neh...
keje melambak tapi malas nak wat...godek2 tenet pun..cam xde mende menarik...

pastu..bile dah sowang2 nie..mula hati tu sayu....teringat dia yang jauh...mmm...rindu..


suara dengarkanlah aku...
apa khabarnya pujaan hatiku..
aku di sini menunggunya..
masih berharap di dalam hatinya..


suara dengarkanlah aku..
apakah aku selalu di hatinya..
aku di sini menunggunya..
masih berharap di dalam hatinya..


ouh..sudah berjiwang di situ..hohoho...ade jodoh t..adelah masita.yakinlah dengan janjiNya..


mood skrg adelah...kemalasan!

malas nak berkemas
malas nak makan
malas nak berpikir
malas nak siapkan keje

semuanya MALAS



bilelah nak datang rajin plak neh?(6,^)


:..alangkah indahnya andai persahabatan kita seindah pelangi...bukan seperti sekarang keadaannya:..

=(

3 comments:

  1. Salam..sila ambil award di blog saya :)

    http://inblog2share.blogspot.com/2010/04/cedars-blogger-award-siri-4.html

    ReplyDelete
  2. salam membuat lawatan... fiza minta kebenaran add link ke sini... lagu latar belakang ni wat fiza jatoh chenta :)

    ReplyDelete
  3. penahatiku83: =)...boleh fiza..tuelah..bestkan lagu nye...hehe

    ReplyDelete